БИОГРАФИЯ НА ИВА МИТЕВА-СЛАВЧЕВА

коучинг Ивамаг.инженер, лайф и бизнес коуч, лидер за България на Международния проект Sacred Mysteries of Feminine на Оана Стояновичи

Мечтата на моя живот – да подпомагам хората в намирането на техните силни страни и достигането на цялостен баланс по отношение на личното им Щастие, Здраве, цялостно благополучие, финансова стабилност, пълноценни връзки и Себереализация.
Във всичко което правя, вярвам в предизвикателството към нещата такива, каквито са в момента. Вярвам в различните варианти за развитие. Вярвам в СВОБОДНИЯ ИЗБОР.

Във всяка сфера от живота начинът, по който предизвиквам промените, е като развивам нови идеи, организирам ги така че да са приятелски настроени към света и лесни за възприемане от останалите.
Това съм аз – наследник на древно знание от потомствена линия на лечители, преоткрила естественото му продължение в съвременната наука и технологии. Животът ми е стремеж към развитие и разширение, търсене и намиране на баланса между логиката и креативността.

Техническото ми образование по строителство и архитектура разви заложбите ми на рационалната мисъл и творческото материализиране на идейните проекти.
В Техническият университет си припомних какво е естеството на светлината, звука и информацията, как се формират, как се разпространяват и как се възприемат.
Работех и все още работя в ИТ фирми като Ръководител Проекти и Одитор:
Булинфо ООД,
Спектър АД,
СЕП България ООД,
BestCas
Информационно обслужване АД
Евротръст Технолъджис АД
Работата ми в тях ми даде възможност да развия уменията си да организирам и ръководя иновативни проекти и дейности, да събирам хора и формирам екипи.

След това избрах да работя в медицински център, в който прилагахме успешно холистична и алопатична медицина и връщахме радостта от живота у хората.

Днес намерих начин да консултирам, съветвам, тренирам и напътствам, да водя коучинг сесии на онези, които са готови за по-добър живот. Организирам курсове и тренинги, както и индивидуални сесии. Защото вярвам в неограничените човешки възможности!
Обучавана съм в:
-йога(практикуване на Хата йога, 2003г посвещение в Крия йога лично от Шибенду Лахири, практикуване на Агни йога, Тантра, Oшо, Тао, Архатик);
-китайски и тибетски енергийни и физически практики;
-регресивна психоанализа;
-древни индиански(нагуалски, сънувачески и шамански) техники и практики;
-тракийски и орфеически тайнства;
-школата на ТОТ Атланта и Хермес Трисмегист;
-школата на Беинса Дуно;
-трудовете на Николай и Елена Рьорих, Алис Бейли, Елена Блаватска и Рудолф Щайнер, Едгар Кейси, Нийл Доналд Уолш;
-квантовата медицина на Дийпак Чопра;
– вегетарианство, суровоядство, кълнове, веганство, аюрведа и нутрициология от 2005 г.;
– Луиз Хей, Естер и Джери Хикс, Наполеон Хил, Дейл Карнеги;
-окултна астрология и нумерология при Гаал Сасон;
-фън шуи и пермакултура;
-работа с кристали и ароматерапия;
-музиката на Сферите и Secret Solfeggio Frequencies;
-сакрална геометрия;
-Християнство, Будизъм, Кабала, Суфи и Тай Чи;
-рисуване на енергийни картини с пръсти, четки и моливи;
-планинарството и организиране на посещения на енергийни места;
-КАРМИЧЕН мениджмънт по Геше Майкъл Роуч;
-ПРАНА терапевт – работа с кристали и цветове по Мастер Чоа Кок Суи;
Сертифициран лечител с Прана Енергия I , II, III нива; Психотерапевт; Кристали
– Инструктор по Дао(Тао) йога – база по системата на Мастер Мантак Чиа;
-Терапевт Чи Ней Цанг I
-Техника на Свинкса на Мастер Чоа Кок Суи
-Супербрейн Йога или Йога за Супер Ум
-Чувстващи ръце
-Професионален дипломиран Лайф и Бизнес Коуч

Мечтата ми за хармонично съществуване и работа с всичко, което ме заобикаля, ме отведе 2010 г. на практика в „Цветето на Живота”, „Мер-Ка-Ба”, „Да живееш в Сърцето”, „Пробуждане на озарен“ в школата на Друнвало Мелхизедек.

Здравей, Нов Живот!“ #zdravejnovzivot част от системата за цялостно развитие и себереализация, приложението й в партньорството, семейството, общността, фирмата, бизнеса „МЪДРОСТ ЗА ЛИДЕРИ„– изберете щастливия живот и го живейте!

Потърсете ме и аз ще Ви партнирам:
ivamiteva.com
skype: ivapm-s
ivamitevaslavcheva@gmail.com
С Любов и Благодарност,
Ива Митева-Славчева

